DOPRAVA ZDARMA! při nákupu nad 2500 Kč (celá ČR)

V ostatních případech jsou ceny dopravy následující:

  • 80 Kč - PPL balík na adresu (domů, do zaměstnání) 
  • 50 Kč - PPL parcelshop (výdejní místa) = malé zásilky do max. 100 cm a 10 kg
  • osobní odběr = zdarma 
  • 10 EUR zaslání na Slovensko - platí se u každé zásilky (u opravdu velkých zásilek případně individuálně)

Podporované platební metody:

  • dobírka - 15 Kč
  • platba předem bankovním převodem (účet číslo 19607611/0100) - zdarma
  • platební brána GoPay (on-line bankovní převody a platby kartou) - zdarma

V případě že se Vám z nějakého důvodu nepodaří on-line převod nebo platba kartou kontaktujte nás,

vygenerujeme Vám "platební tlačítko" pomocí kterého je možné neuskutečněnou platbu dokončit. Děkujeme.

 

Všechny ceny jsou včetně DPH 21%.

 

Vrácení nebo výměna zboží

Od odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou. Zákazník má však právo na odstoupení od kupní smlouvy (tedy od objednávky) v zákonné lhůtě, tedy do 14 dnů od převzetí zboží. Chce-li tak zákazník učinit, musí vrátit zboží neponičené, v originálním obalu a s kompletním obsahem (s návodem a včetně příslušenství). Vrácené zboží nesmí vykazovat známky používání, nesmí být poškozené nebo znečištěné, jinak nebude výměna nebo vrácení možné a zboží bude zasláno zpět zákazníkovi. Dle přání zákazníka lze zboží vyměnit za jiné, nebo si nechat vrátit peníze. Peníze za vrácené zboží obdržíte na Vámi uvedený účet, nebo prostřednictvím peněžní poukázky.

Zboží k výměně nám zasílejte jako obyčejnou zásilku (nikoliv na dobírku).Při první výměně zboží Vám neúčtujeme žádné přepravní náklady, platíte pouze přepravné (poštovné) za odeslání zásilky k nám. V případě každé další výměny v rámci jedné objednávky by Vám již přepravné bylo účtováno. Nezapomeňte uvést zda-li odstupujete od smlouvy, či žádáte výměnu a za jaký druh zboží.

Balíky vracejte výhradně na adresu uvedenou na faktuře: ENCETEX s.r.o., Fibichova 153, 566 01  Vysoké Mýto

Reklamace:

Reklamační řád vychází ze zákona č. 89/2012 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době.

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

      • zboží bylo reklamováno po záruční době,
      • zboží bylo neodborně instalováno, upravováno, opravováno,
      • zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze,
      • zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem.

Ochrana osobních údajů 

Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, popř. telefon). Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

Podrobnosti v níže přiloženém souboru OBCHODNÍ PODMÍNKY, dále pak zde naleznete formulář na vrácení či výměnu zboží.

 

Soubory ke stažení